Godło Polski
SZKOŁA
KADRA
PRZYJACIELE UCZNIA
Nasza szkoła wczoraj i dziś
KKZ

Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło

Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Projekt KITES OF FRIENSHIP...
Napisane przez admin on 16-05-2016 12:44 | 486 czytań
Projekt KITES OF FRIENSHIP...Po przełamaniu pierwszych lodów wspólnie stworzyliśmy logo naszego obozu, z kolei wieczorem poznaliśmy tutejszą kulturę poprzez śpiew i taniec . We wtorek 2 maja stworzyliśmy pamiątkową pocztówkę (praca Dominiki Drapiewskiej okazała się być najpiękniejsza i została wybrana do druku ), a po południu wraz z profesjonalnymi instruktorami tworzyliśmy nasze pierwsze latawce. Najlepiej unosił się latawiec skonstruowany przez naszych nauczycieli (K.Dankowski, P.Piórkowski) . W szranki stanął Bartosz Kozyra ze swoim team’em „Coca-cola Very Strong Construction”. Niestety próby jakości i wysokości okazały się niedorównujące team’owi nauczycieli . W środę stworzyliśmy bardziej skomplikowane latawce tzw. Box-kites, tzn. latawce 3D. Również i w tej konkurencji bezapelacyjnie najlepiej wypadli nauczyciele . W tym dniu także odbyliśmy wycieczkę do Kowna. Po wizycie w miejscowym muzeum zwiedziliśmy stare miasto, sklepy z pamiątkami oraz kościół i ratusz. W drodze powrotnej podziwialiśmy piękne okolice Kowna . Wieczorem wspólnie obejrzeliśmy film. Czwartek był najbardziej intensywnym dniem. Na początek odwiedziliśmy miejscową szkołę podstawową, w której przedstawiliśmy się miejscowej społeczności. Następnie po powrocie część z nas konstruowała SODAI (lokalne wytwory ozdobne). Po obiedzie wraz z Panią instruktor zrobiliśmy kolejne latawce. Wieczorem dla poprawienia kondycji odbyliśmy 10 kilometrową podróż do ośrodka letniskowego . W trakcie naszej wędrówki spróbowaliśmy sił
w tworzeniu wyrobów z gliny, w międzyczasie zjedliśmy kolacje przy ognisku. Cały piątkowy dzień spędziliśmy na dekorowaniu wcześniej zrobionych latawców. Dostaliśmy od naszych litewskich przyjaciół upominki w postaci czapek z logo obozu. Ostatniego dnia było równie sympatycznie, ponieważ uwiecznieniem naszego tygodniowego pobytu był festiwal latawców, na który przyjechało ok. 7-8 tys. osób. Atmosfera tego festiwalu była typowo piknikowa, pogoda była bardzo ładna. Niestety w niedziele musieliśmy wracać już do naszych domów, jednak wspomnienia z pobytu na Litwie pozostaną długo w naszej pamięci.